Friday, April 4, 2014

OSTEMATRIX yang OHSEM

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang  memberikan kesihatan yang baik buat kami sekeluarga.

Hari ini saya ingin berkongsi dengan sahabat sekalian tentang satu lagi produk  Shaklee, iaitu Ostematrix.

Terdapat beberapa kebaikan yang saya sendiri peroleh apabila mengamalkan sehari 2 biji vitamin ostematrix sebelum tidur. Antaranya :

$) Badan menjadi lebih ringan  apabila bangun pagi.
$) Tidak ada masalah sakit belakang yang ketara walaupun sentisa dukung anak kecil yang tembam aka lovely Umar.
$)Mengurangkan stress yang ada pada  bahagian badan - dapat mengelakkan dari kejang otot
$) Bagi saya yang kurang minum susu, ostematrix adalah sumber kalsium harian saya

Nah, ini kesan yang saya boleh nampak, selebihnya, ostematrix juga dapat membantu :
$)Menstabilkan tekanan darah
$) Mengurangkan stress
$)Mengelakkan penyakit osteoporosis
$)Mengurangkan sakit semasa haid
$) Membantu dalam pembentukan gigi dan kuku yang sihat
$) Membantu mengurangkan masalah gastrix



Jadi, kawan-kawan, apa lagi, jom hadiahkan OSTEMATRIX pada diri kita atau orang-orang yang tersayang.. Boleh hubungi saya seperti di bawah :




Dari : Suri rumah kaya
http://www.ebookniaga.com/sorryboss/norazizah

0 comments:

Post a Comment