Wednesday, May 14, 2014

[THROWBACK!!!]



Dulu saya beli set menyusu. Sebab nak cukupkan menyusu Umar selama 2 tahun. Kemudian,lepas bersalin hari tu, ada masalah sembelit pulak. Tahulah kan ibu baru pas bersalin ada masalah sembelit, Ya Allah, sabar jelah. 

Tup-tup kakak ipar saya recommendkan beli satu produk ni. Alhamdulillah, masalah sembelit dah tiada lagi. Then bila Umar 10 bulan ada kawan minta susukan baby dia umur 2 bulan. Maklumlah, baby 2 bulan dan 10 bulan, dua-dua kerap menyusu, punyalah hectic. Tapi Alhamdulillah, susu tak pernah kurang dan tak cukup.

Sampai bapa mertua saya tanya
Bapa mertua : "Menyusu dua-dua bayi ni, susu ada banyak ke?"
Saya : "Alhamdulillah abah, susu banyak, tak pernah kurang."

Now, syukur alhamdulillah. Puas hati sangat. Jadi ahli sbb senang nak beli sendiri. Tak payah ada orang tengah.

Terus continue sampai skrang. Tetiba tengok2 gak apa best kalau jadi ahli. Boleh buat duit ker?

Alhamdulillah.. boleh rupanya. 


Di bawah ni saya sertakan apa kelebihan jika sertai kumpulan Shaklee kami. Alhamdulillah, hidup lebih indah jika kita saling tolong menolong dalam business.



OKlah..

Saya doakan semuanya ceria dan sihat selalu. Amin.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya :


Dari : Surirumah Kaya

Ketahui kisah seorang engineer yang terpaksa berhenti kerja disebabkan huru-hara dengan Shaklee di bawah. Rugi kalau tak baca.




0 comments:

Post a Comment