Thursday, May 8, 2014

SHAKLEE NI HALAL KE????

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum wbt kepada semua pembaca blog mummyhealthy.blogspot.com.

Saya doakan kalian semua dikurniakan limpahan rahmat dan kasih sayang dariNya sentiasa. Amin

Entry kali ni, saya nak kongsi dengan semua sahabat saya tentang soalan yang pernah ditanya kepada saya, iaitu "Shaklee ni Halal ke??? "

Segala puji bagi Allah kerana telah menggerakkan hati saya untuk mula berkecimpung dengan perniagaan ini.



SHAKLEE NI HALAL KE ?

Untuk pengetahuan semua, sebagai orang Islam, kita diwajibkan untuk menjaga makanan dan sumber rezeki kita. Ia penting supaya rezeki kita akan menjadi lebih berkat dan dimurahkan rezeki dariNya.

Ramai bakal-bakal pengguna akan bertanya. Shaklee ni halal ke?



Semua sedia maklum JAKIM adalah badan yang bertauliah yang bertanggungjawab dalam meluluskan tanda halal tak kira apa produk khusus untuk umat Islam di Malaysia.

Alhamdulillah, versi terkini Halal Shaklee Januari 2014 oleh JAKIM yang telah dikeluarkan oleh ISA(Islamic Services America). Untuk pengetahuan semua, ISA adalah badan yang telah diiktiraf di bawah JAKIM.


Jadi, saya harap isu Halal Shaklee ini tidak akan dipertikaikan lagi kerana Shaklee sudah lebih dari 20 tahun bertapak di Malaysia. 

Jika benar produk Shaklee ini tidak halal, pasti ia sudah lama di banned atau dihentikan dari produk ini dijual di seluruh Malaysia. Shaklee juga adalah pengeluar supplement terbaik di dunia malah produknya adalah amat berkesan dan dibuat dari bahan-bahan yang semulajadi dan selamat.

Semakin hari semakin ramai yang telah memilih untuk 'consume' Shaklee untuk mereka sekeluarga, sejak dari kecil sehinggalah ke warga emas. Semua boleh consume Shaklee. Jadilah pengguna yang bijak dan usah percaya pada khabar angin tanpa usul periksa. ^_^


Di sini saya sertakan sijil halal ISA (Islamic Services America) yang telah diiktiraf Halal oleh JAKIM. Semoga kita semua beroleh keberkatan dari apa yang kita makan dan mendapat manfaat dari segi kesihatan kita semua. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya seperti di bawah ye.. =)





Dari : Surirumah Kaya



0 comments:

Post a Comment