Tuesday, May 20, 2014

Sahabat saya dah mengandung!

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah, seorang sahabat usrah saya yang sangat inginkan cahaya mata dalam masa terdekat dikabulkan Allah. Alhamdulillah, dia dah mengandung!

Disini saya kongsikan mesej yang dia hantar mengatakan dia dah mengandung! Syukur, Alhamdulillah.



Kalau nak tahu, sahabat saya ni suka masak, suka mengajar mengaji, suka hadir kelas agama. Dia lulusan Al Azhar, tapi memilih untuk tidak bekerja. Nak jadi surirumah macam saya. Hehehe...

Setiap kali waktu usrah, saya akan bawa Umar. Dia sangat suka melayan Umar. Nampak ciri-ciri keibuan. Dia cakap sunyi tak de teman dekat rumah bila suami pergi kerja,

Untuk pengetahuan semua, sebelum dia ambik set subur ni, sahabat saya dah keguguran dua kali. Kesian dia.



Lepas tu, sahabat saya ni tanye, vitamin apa yang boleh kuatkan rahim dia. Saya terus tanya dekat  group jutawan saya, mereka cadangkan esp (soy protein) yang terbaik untuk sahabat saya tu.

Lepas dah lama sikit makan shaklee, dia nak cuba set subur pula. Lepas makan dalam 2 bulan, alhamdulillah, sahabat saya ni hamil..


Oh ye... Set subur ( GLA dan Zinc) dan ESP (soy protein) ni hanyalah asbab sahabat saya ni mengandung.

Semua rezeki datang daripada Allah. Alhamdulillah, sekarang dia nak makan vitamin shaklee untuk ibu mengandung pula. ^_^

Jadi! Jom kita sama-sama bersyukur ke atas segala nikmat yang Allah swt kurniakan kepada kita.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya seperti di bawah ye.. ^_^


Dari : Surirumah Kaya

Ketahui kisah seorang engineer yang terpaksa berhenti kerja disebabkan Shaklee telah menghuru-harakan hidupnya di bawah. Rugi kalau tak baca.




0 comments:

Post a Comment